Insurgency: Sandstorm – Zestaw Shell Shock Set
Przygotuj się na ekscytujące starcia na krótkim dystansie dzięki pakietowi zestawów Shell Shock, składającemu się z wyposażenia premium i skórek broni.
Pakiet zapewnia dostęp do wszystkich czterech zestawów: DLC „Shell Shock” w promocyjnej cenie. Pakiet zestawów Shell Shock jest zawarty w przepustce „Year 4 Pass”.