Insurgency: Sandstorm - Ultimate Edition
Temalı silah kaplamaları ve ekipman setleri içeren Sene 1, Sene 2 ve Sene 3 Biletleriyle Security ve Insurgent savaşçılarını tepeden tırnağa özelleştir!