Insurgency: Sandstorm - Urban Digital Weapon Skin
These items are unlocked in-game immediately upon purchase. They can be equipped in-game in the Loadout menu under each weapon’s “Aesthetic” upgrade category. This DLC is included in the Year 1 Pass, the Deluxe Edition and the Gold Edition.