Insurgency: Sandstorm – Zestaw skórek broni Woodburn
Wprowadź odrobinę ponadczasowej elegancji do swojego arsenału i ciesz się urokiem klasycznej drewnianej broni dzięki zestawowi skórek broni Woodburn. Te skórki można zastosować do sześciu różnych broni.