Insurgency: Sandstorm – Zestaw skórek broni „Woodland”
Wtop się w pole walki dzięki zestawowi skórek broni „Woodland” dla oddziału Security. Skórki można zastosować do sześciu różnych broni. Zestaw skórek broni „Woodland” należy do zestawu „Glasshouse”.