Insurgency: Sandstorm - Woodland Silah Kaplaması Seti
Security ekibi için Woodland Silah Kaplaması Seti ile savaş alanıyla bir ol. Bu kaplamalar altı farklı silaha uygulanabilir. Woodland Silah Kaplaması Seti, Glasshouse Seti Paketine dahildir.