Insurgency: Sandstorm – 1-Year Anniversary Edition
Kup w przedsprzedaży, aby zdobyć dwa dodatkowe pakiety skórek: Warlord Gear Set oraz Peacemaker Gear Set!
Dostosuj swoją broń i żołnierza od stóp do głów dzięki skórkom i zestawom wyposażenia związanym z przepustką „Year 1 Pass”!