Insurgency: Sandstorm - Year 4 Pass
Kit yourself out, soldier! The Year 4 Pass for Insurgency: Sandstorm grants you 4 bundles of cosmetic sets from the four Operations as they unlock throughout the live plan! Customize your Security and Insurgent soldiers from head to toe with brand new gear and weapon skin sets.