Insurgency: Sandstorm – Przepustka „Year 4 Pass”
Przygotuj się, żołnierzu! Przepustka „Year 4 Pass” w Insurgency: Sandstorm zapewnia 4 pakiety przedmiotów kosmetycznych z czterech operacji, które odblokują się stopniowo! Dostosuj swoich żołnierzy Security i Insurgent od stóp do głów dzięki nowym zestawom wyposażenia i skórek broni.