Insurgency: Sandstorm - Sene 4 Bileti
Teçhizatlarını hazırla asker! Insurgency: Sandstorm'un Sene 4 Bileti'nde planlanan 4 Operation açıldıkça kozmetik setler içeren dört paketi de alacaksın! Security ve Insurgent askerlerinizi yepyeni donanım ve silah kaplaması setleriyle baştan aşağıya özelleştirin.