Insurgency: Sandstorm – Pakiet „Year 1+2+3+4”
Pakiet „Year 1+2+3+4” daje dostęp do 48 zestawów kosmetycznych z przepustek „Year 1“, „Year 2“ i „Year 3“. oraz zawiera 16 już wydanych lub nadchodzących zestawów kosmetycznych z przepustki „Year 4“. Dostosuj swoich żołnierzy Security i Insurgent od stóp do głów dzięki nowym zestawom wyposażenia i skórek broni.
Każdy pakiet zestawu zawiera 2 nowe zestawy wyposażenia i 2 unikalne zestawy skórek broni, co daje setki możliwości personalizacji!
Zakup pakietu „Year 1+2+3+4“ daje dostęp do 64 zestawów kosmetycznych w niższej cenie i 4 nagród. Przepustki „Year 1”, „Year 2”, „Year 3” i „Year 4” są zawarte w 4-Year Anniversary Edition.