Insurgency: Sandstorm - Sene 1+2+3+4 Paketi
Sene 1+2+3+4 Paketiyle Sene 1, Sene 2 ve Sene 3 Biletlerindeki 48 kozmetik sete anında erişirsin. Ayrıca Sene 4 Bileti'ndeki çıkmış ve çıkacak olan toplam 16 kozmetik set de senin olur. Security ve Insurgent askerlerini baştan aşağıya yepyeni donanım ve silah kaplamalarıyla özelleştir.
Tüm Set Paketleri yeni ekipman seti ile iki eşsiz silah kaplaması seti içerir ve askerin için yüzlerce özelleştirme seçeneği sunar!
Sene 1+2+3+4 Paketi'ni almak indirimli olarak 64 kozmetik sete ve 4 ödül eşyasına erişim kazandırır. Sene 1, Sene 2, Sene 3 ve Sene 4 Bileti, Sene 4 Anniversary Edition'a dâhildir.