Insurgency: Sandstorm - Year 1+2+3 Bundle
The Year 1+2+3 Bundle gives you instant access to 32 cosmetic sets from the Year 1 and Year 2 Passes, and 4 additional reward items from the Year 2 Pass. Also includes the 16 already released or upcoming cosmetic sets from the Year 3 Pass. Customize your Security and Insurgent soldiers from head to toe with brand new gear and weapon skins.
All 12 Set Bundles include two new gear sets and two unique weapon skin sets, allowing for hundreds of possibilities of customization for your soldier!
Purchasing the Year 1+2+3 Bundle gives you access to 48 cosmetic sets at a reduced price and 4 reward items. The Year 1, Year 2 and Year 3 Passes are included in the Ultimate Edition.