Insurgency: Sandstorm – Pakiet Year 1+2+3
Pakiet Year 1+2+3 zapewnia natychmiastowy dostęp do 32 zestawów kosmetycznych z przepustek Year 1 i Year 2 oraz 4 dodatkowe nagrody z przepustki Year 2 Pass. Zawiera również 16 już wydanych lub nadchodzących zestawów kosmetycznych z przepustki Year 3 Pass. Spersonalizuj swoich agentów Security i bojowników Insurgent nowych skórek sprzętu i broni.
Każdy z 12 pakietów zestawów zawiera dwa nowe zestawy wyposażenia i dwa unikalne zestawy skórek broni, co daje setki możliwości personalizacji twojego żołnierza!
Kupienie pakietu Year 1+2+3 zapewnia dostęp do 48 zestawów kosmetycznych w obniżonej cenie i 4 nagród. Przepustki Year 1, Year 2 i Year 3 są zawarte w edycji Ultimate Edition.