Insurgency: Sandstorm - Sene 1+2+3 Paketi
Sene 1+2+3 Paketiyle Sene 1 ve Sene 2 Biletlerindeki 32 kozmetik sete ve Sene 2 Bileti'ndeki 4 ek ödül eşyasına anında erişirsin. Ayrıca Sene 3 Bileti'ndeki çıkmış ve çıkacak olan toplam 16 kozmetik set de senin olur. Yepyeni ekipman ve silah kaplaması setleriyle Security ve Insurgent askerlerini tepeden tırnağa özelleştir.
12 Set paketinden her biri 2 yeni ekipman seti ve iki eşsiz silah kaplaması seti içerir ve askerin için yüzlerce özelleştirme seçeneği sunar!
Sene 1+2+3 Paketi'ni almak indirimli olarak 48 kozmetik sete ve 4 ödül eşyasına erişim verir. Sene 1, Sene 2 ve Sene 3 Bileti, Ultimate Edition'a dahildir.