Insurgency: Sandstorm - Year 1+2 Bundle
The Year 1+2 Bundle gives you instant access to 16 cosmetic sets from the Year 1 Pass, and 4 reward items from the Year 2 Pass. Also includes the 16 upcoming cosmetic sets from the Year 2 Pass. Customize your Security and Insurgent soldiers from head to toe with brand new gear and weapon skins.
All 8 Set Bundles include two new gear sets and two unique weapon skin sets for multiple weapons.
Purchasing the Year 1+2 Bundle gives you access to 32 cosmetic sets at a reduced price and 4 reward items. The Year 1 and Year 2 Passes are included in the Gold Edition.