Insurgency: Sandstorm - Year 1+2 Paketi
Year 1+2 Paketi, Sene 1 Biletinden 16 kozmetik setine ve Sene 2 Biletinden 4 ödül eşyasına anında erişim verir. Ayrıca Sene 2 Biletine gelecek 16 kozmetik seti de içerir. Security ve Insurgent askerlerini baştan aşağıya yepyeni donanım ve silah kaplamalarıyla özelleştir.
8 Set Paketinin tamamı iki yeni donanım seti ve birden çok silah için iki eşsiz silah kaplaması içerir.
Year 1+2 Paketini satın almak 32 kozmetik setine ve 4 ödül eşyasına indirimli fiyatla erişim sağlar. Sene 1 ve Sene 2 Biletleri Gold Edition içeriğinde bulunur.