Insurgency: Sandstorm - Year 1 Pass
Gear up, soldier! The Year 1 Pass for Insurgency: Sandstorm gives you instant access to 16 cosmetic sets. Customize your Security and Insurgent soldiers from head to toe with new gear and weapon skin sets from four themed Operation packs.
Purchasing the Year 1 Pass gives you access to all these cosmetic sets at a reduced price. The Year 1 Pass is included in the Insurgency: Sandstorm Deluxe and Gold Editions.