Insurgency: Sandstorm - Sene 1 Bileti
Hazırlan, asker! Insurgency: Sandstorm Sene 1 Bileti 16 kozmetik setine anında erişim sağlar. Dört adet temalı Operation paketiyle Security ve Insurgent askerlerini baştan aşağıya yeni donanım ve silah kaplamalarıyla özelleştir.
Sene 1 Biletini satın almak tüm bu kozmetik setlerine indirimli fiyatla erişim sağlar. Sene 1 Bileti, Insurgency: Sandstorm Deluxe ve Gold Edition içeriğinde bulunur.