Insurgency: Sandstorm - Year 2 Pass
Get dug in, soldier! The Year 2 Pass for Insurgency: Sandstorm grants you instant-access to the Assault Pack which includes four special items and will give you one year of cosmetic sets from the four Operations to be announced soon! Customize your Security and Insurgent soldiers from head to toe with brand new gear and weapon skin sets.
Purchasing the Year 2 Pass gives you access to the Assault Pack and the four upcoming Operation Set Bundles at a reduced price. The Year 2 Pass is included in Insurgency: Sandstorm Gold Edition.