Insurgency: Sandstorm Sene 2 Bileti
Mevzilen, asker! Insurgency: Sandstorm Sene 2 Bileti, dört özel eşya içeren Assault Paketine anında erişim sağlar ve yakında duyurulacak dört Operation'dan bir sene boyunca kozmetik setleri verir! Security ve Insurgent askerlerini yepyeni donanım ve silah kaplaması setleriyle baştan aşağıya özelleştir.