Insurgency: Sandstorm - Year 3 Pass
Kit yourself out, soldier! The Year 3 Pass for Insurgency: Sandstorm grants you 4 bundles of cosmetic sets from the four Operations as they unlock throughout the live plan ! Customize your Security and Insurgent soldiers from head to toe with brand new gear and weapon skin sets.
Purchasing the Year 3 Pass gives you access to the four Operation Set Bundles at a reduced price. The Year 3 Pass is included in Insurgency: Sandstorm Ultimate Edition.