Insurgency: Sandstorm – Year 3 Pass
Przygotuj się, żołnierzu! Przepustka Year 3 Pass w Insurgency: Sandstorm zapewnia 4 pakiety przedmiotów kosmetycznych z czterech operacji, które odblokują się stopniowo! Całkowicie spersonalizuj swoich agentów Security i bojowników Insurgent za pomocą zupełnie nowych zestawów wyposażenia i skórek broni.
Kupienie przepustki Year 3 Pass zapewnia dostęp do cztery pakietów zestawu Operation w obniżonej cenie. Przepustka Year 3 Pass jest zawarta w Insurgency: Sandstorm Ultimate Edition.