Insurgency: Sandstorm - Year 3 Pass
Teçhizatlarını hazırla asker! Insurgency: Sandstorm'un Sene 3 Bileti'nde planlanan 4 Operation açıldıkça kozmetik setler içeren dört paketi de alacaksın! Yepyeni ekipman ve silah kaplaması setleriyle Security ve Insurgent askerlerini tepeden tırnağa özelleştir.