Insurgency: Sandstorm - Yeti Gear Set
These items are unlocked in-game immediately upon purchase and can be combined with other cosmetic gear pieces. They can be equipped in-game in the Customize menu which can be accessed from the main menu. This DLC is included in the Year 1 Pass, the Deluxe Edition and the Gold Edition.