Insurmountable
Insurmountable to przygodówka typu roguelike z mechaniką permanentnej śmierci, w której gracz wdrapuje się na ogromne góry. Proceduralnie tworzone środowisko sprawia, że nie ma dwóch takich samych wspinaczek. Aby Twój wspinacz przeżył, trzeba dbać o parametry życiowe. Nie mogą one spaść poniżej wartości krytycznych.
Zadanie utrudnia dynamiczny system pogodowy, cykl dnia i nocy oraz mnóstwo losowo generowanych zdarzeń. Nigdy nie wiesz, jak się one zakończą. Decyzje są kluczowe. Każda z nich. Bo każda z nich może być tą ostatnią.
Wybierz jedną z trzech postaci o różnych zdolnościach i historii, i ruszaj na swoją pierwszą górę. Zaglądaj do kufrów, jaskiń i prastarych ruin. Być może znajdziesz tam sprzęt poprzednich poszukiwaczy przygód. A przyda Ci się. Już pierwsza góra będzie olbrzymim wyzwaniem.
Do zdobycia są trzy góry. Każda kolejna wyższa i bardziej zabójcza od poprzedniej. W Insurmountable musisz radzić sobie z nieznanymi zagrożeniami i szybko reagować na nieprzewidywalne zdarzenia. Jak to w życiu, nie znasz w pełni konsekwencji swoich decyzji. Na koniec może się okazać, że efekt decyzji jest zupełnie inny, niż spodziewany.