Intravenous
Havalandırma kanalından depoya giriverdin. Dışarıda sesler duyuyorsun. Burada olduğundan haberleri var, birileri ötmüş olmalı.
Gölgelerden faydalanarak ışıkları söndürüyor, elektrik sigortalarını kapatıyor ve kilitli odalara sızıyorsun. Sessiz bir suikastçisin.
Çer çöp fırlatarak, ıslık çalarak muhafızların dikkatini çekiyorsun. Ardından hepsini sırayla sonsuz bir uykuya yatırıyorsun.
Talihsiz bir olay sonucunda kaybettiği abisinin intikamını almaya yemin eden Steve Robbins'in gözünden Intravenous dünyasına adım at. İster sessizce ve karanlıktan faydalanarak, ister yeleğini ve en ağır silahlarını kuşanarak suç dünyasının en derinlerine uzanan bu maceraya katıl.
Soluksuz aksiyon. Intravenous, gizlilik mekanikleri kadar eğlenceli bir silahlı oynanış da sunuyor. Oyunun cephaneliği hem gizlilik esaslı, hem de aksiyon dolu çatışmalara uygun olarak ve özenle hazırlandı.
Duruma adapte ol. Işıkları patlat, havalandırma kanalından sürün, elektrik sigortalarını kapat, düşmanın dikkatini dağıtmak için çer çöp fırlat, maymuncukla ya da kaba kuvvetle kilitli kapıları aç ve görevini farklı stratejilerle yerine getir.