Iratus: Lord of the Dead - Supporter Pack
This is a collection of bonus content for those who wish to go the extra mile to support the developers of Iratus: Lord of the Dead.
The entire „Iratus: Lord of the Dead“ soundtrack. Gloomy, foreboding and evocative: Feel like the vexed necromancer Iratus himself while listening to the game’s epic soundtrack!
Exclusive skins for all the minions. Would you like your undead servants shiny, more putrid or extra repulsive?
The official „Iratus: Lord of the Dead“ illustrated strategy guide. Tweak your tactics to beat even the most difficult challenges the game has to offer!