Iratus: Lord of the Dead – Supporter Pack
To zestaw dodatkowej zawartości dla tych, którzy chcą jeszcze bardziej wesprzeć developerów gry Iratus: Lord of the Dead.
– Całą ścieżkę dźwiękową do gry „Iratus: Lord of the Dead”. Ponura, złowroga i działająca na wyobraźnię epicka ścieżka dźwiękowa, dzięki której poczujesz się niczym sam rozjuszony nekromancer Iratus!
– Oficjalny ilustrowany podręcznik strategii do gry „Iratus: Lord of the Dead”. Dostosuj swoją taktykę, aby pokonać nawet najtrudniejsze rzucane przez grę wyzwania!