Iratus: Lord of the Dead - Supporter Pack
Bu paket, Iratus: Lord of the Dead geliştiricilerine daha çok destek vermek isteyenler için ilave içerikler sunan bir koleksiyondur.
Tüm "Iratus: Lord of the Dead" oyun müzikleri. Kasvetli, tedirgin edici ve düşündürücü: Oyunun destansı oyun müziklerini dinlerken kendini sinirli ölüm büyücüsü Iratus gibi hisset!
Resmî "Iratus: Lord of the Dead" resimli strateji rehberi. Oyunun sunduğu en zorlu mücadeleleri aşmak için taktiklerini geliştir!