Iratus: Wrath of the Necromancer
The culmination of the Arch-Necromancer’s malevolent efforts! And, by extension, yours.
Assume the role of Iratus once more and sweep aside all mortal resistance to do battle with the powers that be. Along will come new enemies and challenges, and one can’t expect the mindless undead to overcome those by themselves, right?
So laugh evilly, necromancer, the time to establish your rightful kingdom has finally come!
Additions to the alchemy system — craftable Battle Potions. Also, new items and artifacts to boost potions even further!