Iratus: Wrath of the Necromancer
Jeszcze raz wciel się w Iratusa i złam opór śmiertelników, którzy usiłują powstrzymać Twoją potęgę. Spodziewaj się nowych przeciwników i wyzwań, ale nie licz na to, że bezmyślni nieumarli sami się z nimi uporają.
Śmiej się złowieszczo, nekromanto, bowiem nadszedł czas, gdy nareszcie odzyskasz należną Ci królewską władzę!