Iratus: Wrath of the Necromancer
Baş Ölüm Büyücüsü'nün (Arch-Necromancer) kötücül çabalarındaki en yüksek nokta! Ve bütün bu çabalar artık senin de görevin.
Bir kez daha Iratus rolüne bürün ve karşına çıkacak güçlerle savaşırken tüm fani direnişi yerle bir et. Yeni düşmanlar ve mücadeleler gelecek ve hiç kimse beyinsiz yaşayan ölülerin bunların üstesinden kendi kendilerini gelmesini bekleyemez, değil mi?
Gönlünce kötücül kahkahalarını at ölüm büyücüsü, hakkın olan krallığı kurma zamanın nihayet geldi!
Simya sistemine eklentiler — üretilebilir Savaş İksirleri (Battle Potions). Ayrıca iksirleri daha da güçlendirmek için yeni öğeler ve nesneler!