Iron Danger
Iron Danger to taktyczna gra bitewna z wyjątkową mechaniką manipulacji czasem. To zupełnie nowe połączenie taktycznej głębi gier turowych z ekscytującą dynamiką gier z akcją w czasie rzeczywistym.
U serca Iron Danger leży wyjątkowy mechanizm kontrolowania czasu. Możesz przewijać czas do 5 sekund w dowolnym momencie i próbować różnych strategii i kombinacji ruchów, aż znajdziesz idealne rozwiązanie dla danej sytuacji.
Manipulacja czasem pozwala połączyć walkę w czasie rzeczywistym z kontrolą, jaką dają bardziej tradycyjne taktyczne gry turowe.
I dodaje element łamigłówki do walki taktycznej, bo możesz bez ustanku próbować nowych strategii, żeby przechylić szalę na swoją korzyść, zsynchronizować działania swoich postaci i uzyskać jak najlepszy wynik.
Gra Iron Danger jest osadzona w świecie wyniosłych górzystych krajobrazów, pierwotnych lasów i spokojnych jezior... a także żyjących bogów oraz potworów ze stali.
Miasto Kalevala, dom ludzi, którzy sprzeciwili się bogom i porzucili ich ochronę, lśni w samym środku tej krainy, otoczone miasteczkami, szlakami morskimi i obszarami leśnymi pod ochroną.
Ale ze zmrożonej północy nadchodzi wiedźma-królowa, która prowadzi armię, żeby zemścić się na Kalevali. Starożytne ruiny z czasów, kiedy bogowie mieszkali na ziemi, otwierają się, żeby uwolnić zapomniane moce, kusić ludzi i spróbować opanować świat.
Wcielasz się w rolę Kipuny, bystrej dziewczyny z wioski, która otrzymuje starożytną moc władania czasem i śmiercią.
Musisz użyć swojego sprytu, żeby nauczyć się ją kontrolować, w miarę jak coraz bardziej wciąga Cię wojna pomiędzy Kalevalą a armią mieszkańców północy prowadzoną przez wiedźmę-królową Lowhee.