Iron Danger
Iron Danger, eşsiz bir zaman manipülasyonu mekaniği içeren taktiksel bir savaş oyunudur. Sıra tabanlı oyunların taktiksel derinliğiyle gerçek zamanlı oyunların heyecan verici aksiyonunun daha önce hiç görülmemiş bir karışımı.
Iron Danger'ın merkezinde eşsiz bir zaman kontrol mekaniği var. İstediğinde zamanı 5 saniye geri sarabilir, görev için neyin doğru olduğunu bulana kadar farklı stratejiler ve hamle kombinasyonları deneyebilirsin.
Zaman manipülasyonu, gerçek zamanlı savaş oynanışını daha geleneksel ve taktiksel sıra tabanlı savaş oyunlarının kontrolleriyle birleştirmemize olanak tanıyor.
Bu durum, taktiksel savaşa bulmacaya benzer bir unsur ekliyor. İmkânsız durumlardan avantaj sağlamak için yeni yaklaşımları denemeye devam edebilir ve mükemmel sonuca ulaşmak için karakterlerinin eylemlerini senkronize edebilirsin.
Iron Danger, yüce tepelerin, ilkel ormanların, sakin göllerin yanı sıra yaşayan tanrıların ve çelik canavarların olduğu bir dünyadır.
Bu dünyanın ortasında parlayan, kasabalarla çevrilmiş, deniz yolu ve ormanlık alanlarla kaplı olan Kalevala şehri, tanrılara isyan edip onların korumasını terk eden insanların evidir.
Dondurucu kuzeyden gelen bir cadı kraliçe, Kalevala'dan intikam almak için ordusuna öncülük ediyor. Yeryüzünde tanrıların yaşadığı günlerden kalan kadim harabeler, insanları baştan çıkaran ve dünyayı ele geçiren unutulmuş güçleri serbest bırakmak için açılıyor.
Zamana ve ölüme hükmetme gücü veren kadim güçlere sahip olan keskin zekâlı kız Kipuna ile oynayacaksın.
Cadı kraliçe Lowhee tarafından Kalevala şehri ve Kuzeylilerin orduları arasında çıkarılmaya çalışılan savaşa sürüklenirken kıvrak zekânı kullanarak bu gücü kontrol etmelisin.