Iron Harvest Deluxe Edition
Wersja Deluxe Edition zawiera minikampanię oraz duży dodatek, który zapewnia dostęp do nowych przygód w uniwersum 1920+, przedstawiającym alternatywną wersję historii. Dokładna zawartość zostanie jeszcze określona, ale możecie się spodziewać wielu godzin najwyższej jakości strategii czasu rzeczywistego i akcji fabularnej!
Iron Harvest to strategia czasu rzeczywistego (RTS) rozgrywająca się w alternatywnej rzeczywistości 1920+ tuż po zakończeniu Wielkiej Wojny. Gra pozwala kontrolować olbrzymie dieselpunkowe roboty i łączy porywającą kampanię dla jednego gracza oraz kampanie trybu kooperacji z zaciekłymi potyczkami, które zachwycą fanów trybu wieloosobowego. Iron Harvest to klasyczna strategia czasu rzeczywistego, na którą czekali fani gatunku.
W Europie, która dochodzi do siebie z wolna po wyczerpujących bitwach Wielkiej Wojny, tradycja ściera się z postępem naukowym i technologicznym. Miasta są odbudowywane ze zgliszczy, a na wsi rozpoczyna się epoka żelaznych żniw. Rolnicy znajdują pozostałości majestatycznych kroczących robotów, które walczyły w bitwach Wielkiej Wojny.
Pośród tego chaosu pojawia się nowe niebezpieczeństwo, które może zagrozić istnieniu Europy. Ukryte siły dokładają wszelkich starań w celu zdestabilizowania całych państw, aby ponownie ogarnąć świat ogniem wojny i ostatecznie przejąć władzę.
Prowadź do bitwy dziesiątki jednostek różnego rodzaju, wykorzystuj osłony i rozbijaj w pył całe budynki. Uważnie obmyśl plan wykorzystujący wachlarz podejść taktycznych, w tym działania w ukryciu. Mechy. Mamy mechy. Całe mnóstwo… mechów.
Poznaj porywającą rozbudowaną fabułę, przedstawioną na przestrzeni 20 misji w trzech kampaniach. Dołącz do dziewięciu charyzmatycznych bohaterów i ich zwierzęcych towarzyszy przeżywających przygody w całej Europie. Połącz siły z przyjacielem, aby ukończyć wspólnie wszystkie kampanie w trybie kooperacji.
Dowódź trzema różnymi frakcjami z ponad 40 rodzajami jednostek oraz 9 bohaterami o wyjątkowych zdolnościach. Konfiguruj potyczki oraz starcia wieloosobowe zgodnie z własnymi preferencjami. Dostosuj interfejs gry do własnych potrzeb i wybierz ulubiony sposób sterowania.