Iron Harvest Deluxe Edition
Deluxe Edition, mini bir görevi ve 1920 sonrasının alternatif gerçekliğinde geçen tüm yeni maceralara erişmeni sağlayan büyük bir eklentiyi içeriyor. İçerikler henüz tam olarak netleşmedi, ancak saatlerce oynanabilecek gerçek zamanlı stratejiye ve en yüksek kalitede hikâye odaklı aksiyona hazır ol!
Iron Harvest, 1920 ve sonrasındaki alternatif gerçeklikte Büyük Savaş'ın hemen ardında geçen, gerçek zamanlı bir strateji oyunu. Oyun destansı tek oyunculu modda, eşli harekatlarda ve savaş meydanındaki kıyasıya düellolarda dev dieselpunk makineleri kontrol etmeni sağlıyor. Iron Harvest klasik gerçek zamanlı strateji oyunu hayranlarının uzun süredir beklediği çoklu oyuncu moduna sahip.
Geleneksel yollar, bilimsel ve teknolojik gelişmelerle birbirine giriyor. Bu sırada Avrupa hâlâ Dünya Savaşı'ndan aldığı yaraları sarıyor. Şehirler yeniden yapılıyor ve kırsalda Iron Harvest çağı başlıyor. Çiftçiler Büyük Savaş'ın savaş meydanlarında savaşmış yürüyen devasa makinelerin kalıntılarını keşfediyorlar.
Kapsayıcı ve destansı bir hikayeyi deneyimle ve üç ana görev boyunca 20'den fazla görevi oyna. Dokuz karizmatik kahramanın ve onların müthiş yardımcılarının Avrupa'daki maceralarına katıl. Bir arkadaşınla takım ol ve tüm görevlerde omuz omuza eşli modda ustalaş.
40'tan fazla birim tipine ve benzersiz yeteneğe sahip 9 kahramanla üç farklı bölgeyi yönet. İstediğin her şekilde çatışma ve çok oyunculu maçlar kur. Kişisel oyun arayüzünü ve favori giriş kontrollerini ayarla.