Operation Eagle
„Iron Harvest – Operation Eagle” to nowe rozszerzenie do uznanej przez krytyków gry Iron Harvest osadzonej w alternatywnej rzeczywistości świata 1920+.
Po Wielkiej Wojnie świat pogrążył się w chaosie, a granice są wyznaczane na nowo. Usonia chce uczynić XX wiek „wiekiem Ameryki”, podczas gdy dawny wróg czyhający w cieniu próbuje przejąć władzę.
Doświadcz nowej pełnej kampanii Iron Harvest w trybie dla pojedynczego gracza lub ze znajomymi w trybie kooperacji. Kampania zawiera 7 trudnych misji oraz ponad 25 minut przerywników filmowych, a także dziesiątki nowych sojuszników i wrogów.
Amerykański Związek Usonii (American Union of Usonia) nie uczestniczył w Wielkiej Wojnie i przerodził się w potęgę gospodarczo-wojskową, która pozostała niezauważona przez dawne elity Europy.
Usonia może stać się światłem nadziei dla uciskanych, niosąc wszystkim wolność i sprawiedliwość, lub poddać się pokusie władzy i zostać nowym cesarstwem rządzonym żelazną pięścią.
Wzbij się w przestworza i podbij świat nowymi statkami powietrznymi dostępnymi dla wszystkich frakcji.
Te wczesne maszyny latające występują w różnych klasach – od zwinnego motocykla powietrznego po ogromny pancernik bohatera Usonii, admirała Masona, zdolny przemieszczać się po dowolnym terenie i siać spustoszenie z powietrza.
Dostosuj swoje strategie i przygotuj obronę, wykorzystując nowe mechanizmy przeciwlotnicze dostępne dla wszystkich frakcji Iron Harvest!