Operation Eagle
"Iron Harvest – Operation Eagle" eleştirmenlerce beğenilen ve alternatif bir 1920+ gerçekliğinde geçen Iron Harvest dünyasının yeni genişletmesidir.
Birinci Dünya Savaşı'nın neticesinde dünya kaos içinde ve sınırlar yeniden çiziliyor. Gölgelerdeki eski bir düşman gücü ele geçirmeye çalışırken Usonia 20. yüzyılı "Amerika'nın Yüzyılı" yapmak istiyor.
25 dakikadan uzun yeni sinematiklerle ve sayısız yeni müttefik ve düşmanlarla gelen 7 zorlayıcı görev boyunca tek oyunculu ya da eşli modda dostlarınla yan yana yepyeni bir Iron Harvest hikâyesi deneyimle.
The American Union of Usonia Birinci Dünya Savaşı'na dâhil olmadı ve Avrupa'nın eski elitleri tarafından fark edilmeden ekonomik ve askerî bir güç merkezi oldu.
Usonia herkese özgürlük ve adalet getirerek baskı altındakiler için bir yol gösterici olabilir ya da gücün cazibesine boyun eğerek demir yumrukla yönetim sağlayan yeni bir imparatorluğa dönüşebilir.
Tüm fraksiyonlara yeni hava birimlerinin gelmesi ile gökleri hâkimiyetin altına al ve dünyayı fethet.
Bu erken dönem uçuş makineleri atak hava bisikletlerinden Usonian kahramanı Amiral Mason'ın tüm arazileri aşıp gökten ölüm yağdıran devasa savaş gemilerine kadar farklı sınıflardan oluşuyor.
En cesur olanlar düşman hatlarının gerisinde tehlikeli görevlere çıkan Paraşütçüler (Paratrooper) oluyorlar.
Stratejini uyarla ve tüm Iron Harvest fraksiyonları için gelen yeni anti-hava mekanikleri ile savunma hattını hazırla!