Rusviet Revolution
Over 100 years ago the real Russian revolution came to a halt when the red forces one the final battles at the Krim. Though the alternate history of 1920+ never has seen this kind of revolution till now.
Players will follow an additional story line over the course of four new singleplayer maps, shedding some light on the mysterious Rasputin.