Rusviet Revolution
100 yıldan uzun bir süre önce kızıl kuvvetler Kırım'daki son savaşları kazandığında gerçek Rus devrimi durma noktasına geldi. 1920+'nın alternatif tarihinde şimdiye kadar böyle bir devrim görülmedi.
Oyuncular dört yeni tek oyunculu haritada ek bir hikâye örgüsünü takip ederek gizemli Rasputin'e ışık tutacak.