Ironcast
Zainspirowana dziełami autorów science fiction epoki wiktoriańskiej, jak H.G. Wells i Jules Verne, gra Ironcast toczy się w alternatywnej rzeczywistości — w czasie, w którym mężczyźni w cylindrach i kobiety w kapeluszach sterowali gigantycznymi, mobilnymi wojennymi maszynami, siejąc spustoszenie wśród wrogów Imperium Brytyjskiego! Przejmij kontrolę nad 7-metrowym kroczącym pojazdem zwanym Ironcast i stań do walki z najeźdźcami, żeby obronić wiktoriańską Anglię z lat 80. XIX w.
Walki odbywają się poprzez tworzenie węzłów zasobów, które z kolei napędzają różne rodzaje broni i systemy Ironcast. Musisz wybrać, na co przeznaczysz węzeł, ale rób to z głową. Możesz grać ofensywnie, żeby uszczuplić i zniszczyć siły wroga, lub defensywnie, kiedy podejrzewasz rychłą wymianę ognia.
Tryb kampanii roguelite, w którym śmierć jest ostateczna, ale nagrody zostają zachowane w kolejnych sesjach. Odeprzyj najeźdźców i dąż do zwycięstwa!
Personalizuj Ironcast przy pomocy szeregu unikalnych rodzajów broni i systemów obronnych. Ponad 50 możliwych do odblokowania przedmiotów da Ci niemalże nieskończoną liczbę kombinacji.