Isle of Food
Isle of Food er en VR-madlavning simulator og et eventyr, der foregår på en tropisk ø, hvor hver ingrediens begynder med udforskning af en åben verden. Jagt, fisk, saml og dyrk det, du har brug for, og tilbered derefter hver ret med naturlige hands-on VR-interaktioner. Det, du tager med tilbage fra øen, former din menu — og driver din restaurant mod en legendarisk 7-stjernet vurdering.
Isle of Food leverer en komplet hands-on VR-madlavnings oplevelse med detaljer på simulerings niveau. Du skive, steger, koger, bager og anretter retter ved hjælp af præcise fysiske bevægelser og skaber måltider ud fra 100+ opskrifter, der spænder fra klassikere fra den virkelige verden til fantasi-retter lavet af sjældne ø-ingredienser.
Hver opskrift begynder med udforskning af øen i en åben verden. Ingredienser skal findes gennem aktivitet: jag vildtspor fugle, fisk langs kysten, samle frugter og urter, eller dyrk dine egne afgrøder nær restauranten. En dag-nat-cyklus og skiftende vejr påvirker, hvad der dukker op og hvornår, hvilket udgør en kerne del af din madlavning progression.
Servicetimer skaber en naturlig gameplay-rytme. Spidstider belønner hurtig, præcis madlavning, mens mere stille øjeblikke lader dig fylde op, udforske øen eller forberede dig på forhånd. Efterhånden som din vurdering stiger, bliver gæsterne mere varierede og krævende, hvilket gør hver servering til meningsfuld fremgang i din VR-madlavnings karriere.
Du begynder med et lille køkken ved havet og en kort menu. Servering for gæster indbringer penge og erfaring, der låser op for nye værktøjer, udvider dine opskrifter, forbedrer restaurantens interiør og forfiner din overordnede ledelsesstrategi.
At nå 7-stjernes niveauet er den ultimative milepæl. Højere vurderinger medfører sværere ordrer, strengere krav til ingredienser og større belønninger, hvilket tiltrækker premium-gæster, der søger de mest sjældne retter, øen kan tilbyde. Fra dine første simple måltider til en fuldt udviklet 7-stjernet restaurant opbygger Isle of Food et komplet VR-madlavning eventyr, du kan gennemføre i dit eget tempo.