Isle of Food
Isle of Food, tropikal bir açık dünya adasında malzemeleri topladığınız bir VR yemek pişirme oyunudur. Keşfedin, toplayın, kendi ellerinizle yemek pişirin ve deniz kenarındaki restoranınızı 7 yıldıza kadar büyütün.
Isle of Food her malzemenin açık dünya keşfiyle başladığı, tropik bir adada geçen bir VR yemek pişirme simülatörü ve macerasıdır, İhtiyacınız olanı avlayın, balık tutun, toplayın ve yetiştirin, ardından her yemeği doğal, uygulamalı VR etkileşimleriyle hazırlayın. Adadan getirdiklerimiz menünüzü şekillendirir --- ve restoranını efsanevi 7 yıldızlı bir dereceye doğru taşır.
Servis saatleri doğal bir oynanış ritmi yaratır. Yoğun zamanlar hızlı, doğru pişirmeyi ödüllendirirken, daha sakin anlar stok yapmanıza, adayı keşfetmenize veya önceden hazırlık yapmanıza olanak tanır. Değerlendirmeniz arttıkça, misafirler daha çeşitli ve talepkar hale gelir, her servisi VR yemek pişirme kariyerinizde anlamlı bir ilerlemeye dönüştürür.
7 yıldız seviyesine ulaşmak nihai dönüm noktasıdır. Daha yüksek derecelendirmeler, daha zorlu siparişler, daha katı malzeme gereksinimleri ve daha büyük ödüller getirerek, adanın sunabileceği en nadir yemekleri arayan premium misafirleri çeker. İlk basit yemeklerinizden tam gelişmiş 7 yıldızlı bir restorana kadar, Isle of Food kendi hızında ilerleyebileceğimiz eksiksiz bir VR yemek pişirme macerası inşa eder.