Alp Birimleri
Avusturya-Macaristanlılar, her sınıf için harika paltolar alır: M1908 "Mantel". Soğuğa karşı korunmak için Kaiserjäger dağcıları ve Kaiserschütze keskin nişancı paltolarının yanı sıra kalkık yakalar, katlı feldkappe ve "Pelzmütze" yün şapkalar vardır.
Paket, Kral V. George ve Çar II. Nikolay'dan esinlenilenler dâhil olmak üzere dört sakalla birlikte beş adet kışlık sakal/bıyık içerir! Kayak ve buzul gözlüklerinin yanı sıra bir alp "palamut" pipo mevcuttur.