Jednostki elitarne
Pakiet „Jednostki elitarne” zawiera jedne z najsłynniejszych jednostek spotykanych na froncie włoskim, z których wiele wyposażonych jest w przykuwające wzrok wyspecjalizowane plecaki! Od bersalierów z rowerami po strasznych „Bośniaków” walczących w szeregach Austro-Węgier i nie tylko – z dodatkiem pięciu par wąsów i trzech ozdób twarzy.
2 Twarze (jedna na frakcję)
Bersalierzy to włoscy snajperzy przenoszący na plecach składane rowery! Dostępny jest inżynier z plecakiem wyposażonym w kabel i telefon frontowy, a także mundury oficera i szturmowca z ich koszulą i krawatem formacji Arditi, a także z ich charakterystycznym fezem.
Posiłki dla Austro-Węgier obejmują mundury budzącej strach formacji Bosnisch-Hercegovinische Infanterie – „Bośniaków” – dla wszystkich klas. Dostępne są szaro-zielone i siwo-szare mundury, łącznie z klasyczną „skróconą” kurtką oficerską. Zestaw dopełnia gama nakryć głowy z fezami.
Pakiet zawiera pięć historycznie poprawnych wąsów, włączając w to łatwo rozpoznawalne eleganckie style noszone przez niemieckich generałów: von Schlieffena, von François i Ericha Ludendorfa, które doskonale pasują do elitarnych jednostek. Trzy ozdoby twarzy zawierają między innymi zestaw specjalnych okularów używanych z maskami gazowymi.