Buzul Birimleri
1915 kışında hem İtalya hem de Avusturya-Macaristan, askerlerini kışlık teçhizatla donatma konusunda hazırlıksız kaldılar. Kar yağışı hafiflerken askerler, sahip olduklarını kullanarak ellerinden geleni yapmak zorunda kaldı ve bu pakette yer alan üniforma çeşitliliği de bunu yansıtıyor. Bu giysiler, atkılar, eldivenler ve kolçaklarla birlikte seni buzul soğuğuna karşı sıcak tutarak bahara kadar hayatta kalmana yardımcı olacaktır.
Bir İtalyan askeri olarak çeşitli paltolar giyebilirsin, modaya uygun açık bir ordu pelerini veya koyun yününden sıcacık bir yeleği tercih edebilirsin. İtalyan Alpini, buzlara tırmanmak için çivili ayakkabılar ve şık bir pelerinle donatılmış bir üniforma giyerken subaylarının kürk yakalı lüks bir paltonun keyfini çıkarabileceği bir seçenek bulunuyor.
Başlık seçenekleri arasında Avusturya-Macaristan Feldkappe'sinin pratik kar örtüleri, kaput bezinden gözlüklü Adrian kaskları ve soğuk ısırmasından yüzünü korumana yardımcı olacak çok çeşitli doğaçlama atkılar bulunur. Bu çeşitlerin birçoğu kar maskeleri, gözlükler veya kış savaşı için uygun olan diğer öğelerle birlikte kullanılabilir. İtalyan subaylarına sunulan kürk astarlı büyük palto, hem ısınmayı hem de stili bir arada tercih etmek isteyenlerin tam da ihtiyacı olan şey olabilir!
Bu pakette ayrıca çeşitli sakal/bıyık stilleri de bulunuyor. KuK'in 79 yaşındaki askeri Gaspar Wallnöfer'in garip bıyıklarından İtalya'nın abartılı Victor Emmanuel II'sine veya genç Franz-Joseph I'in gösterişle taşıdığı şık Hulihee sakal stiline kadar çok farklı seçenek bulunuyor. Yüz özelleştirme öğeleri, bir dizi piponun yanı sıra karlı koşullar için tasarlanmış çeşitli gözlükler de içeriyor. Daha lüks zevklere sahip bir asker için ise kaliteli bir puro seçeneği de mevcut.