Jednostki rezerwy
Pakiet „Jednostki rezerwy” zawiera wyjątkowe mundury jednostek wystawianych głównie na drugiej linii, od włoskiej żandarmerii wojskowej „Carabinieri Reali” po austro-węgierskich „Standschützen”, wezwanych do obrony gór w Tyrolu. Dodatkowo znajdziemy tu cztery pary wąsów i cztery ozdoby twarzy, a także po jednej twarzy dla każdej frakcji.
2 Twarze (jedna na frakcję)
Włoskie mundury to między innymi ten należący do budzących strach jednostek żandarmerii wojskowej „Carabinieri Reali”. Jednostki te trafiły również na front i brały udział w ciężkich walkach. Ich archaiczne bikorny, kojarzone z Lucerną, przywodzą na myśl inną epokę. Dostępne są mundury dla piechoty i oficerów Carabinieri. Inne klasy mają bardziej zmaltretowane mundury, które zostały wyposażone w zwinięty namiot.
Austro-Węgry otrzymują mundur górskich jednostek „Standschützen”, w skład których wchodzili zdeterminowani starsi mężczyźni i rezerwiści wezwani do obrony Tyrolu. Dostępne są również mundury typu „ersatz” (czyli z materiałów zastępczych). Charakterystyczny sztruks daje im wyróżniający się na polu wygląd. Ponadto dostępny jest szeroki wybór typowych zastępczych i górskich nakryć głowy, łącznie z czapkami z goglami i elitarnymi liśćmi dębowymi.
Ten pakiet zawiera cztery niesamowite pary wąsów – między innymi słynny styl Friedricha Nietzsche i nietypowe wąsy Moritza von Hirscha. Dodatkowo są tu cztery ozdoby twarzy: starsi rezerwiści często korzystali z okularów, więc pakiet zawiera dwa zestawy binokli w stylu W. B. Yeatsa i niemieckiego generała Maxa Hoffmana. Posłańcy i kurierzy na motocyklach z drugiej linii wyposażeni również byli w klasyczne gogle szoferów. Zestaw ozdób zwieńcza węgierska fajka.