Yedek Birimler
"Yedek Birimler" paketi, İtalyan "Carabinieri Reali" askeri polisinden Tirol dağlarını savunmak üzere çağrılan Avusturya-Macaristanlı "Standschützen"e kadar çoğunlukla arka hatlarda konuşlandırılan birimlerin eşsiz üniformalarını içerir. Dört bıyık ve dört yüz öğesi, ayrıca her fraksiyon için bir yüz vardır.
2 Yüz (her fraksiyon için bir tane)
İtalyan üniformaları arasında, korkulan "Carabinieri Reali" jandarma birimlerinin üniformaları bulunmaktadır. Bu birimler bazen cephe hatlarında konuşlandırılıyor ve ağır çatışmalar görüyordu. İkonik olarak eski "Lucerna" şapkaları farklı bir çağa geri dönüyor. Hem Carabinieri piyade hem de Subay üniformaları mevcuttur. Diğer sınıfların genel olarak daha yıpranmış bir görünümle birlikte ilgili sınıf görünümlerinde bir çadır rulosu da dâhil olan üniformaları vardır.
Avusturya-Macaristanlılar, azimli yaşlı adamlardan ve Tirol dağlarını savunmak için çağrılan yedek askerlerden oluşan "Standschützen" dağ birimlerinin üniformalarını kazanır. Ayrıca "suni" (takviye malzeme) üniformaları da vardır. Özel fitilli kadife malzemeden yapılmış olan üniformalar şüphesiz dikkat çekicidir. Gözlüklü ve seçkin meşe yapraklı şapkalar dâhil olmak üzere çok çeşitli normal suni ve dağ şapkaları dâhildir.
Paket, ünlü "Friedrich Nietsche"de ve "Maurice de Hirsch"de bulunan sıra dışı bıyık gibi dört inanılmaz bıyık içerir. Dört yüz öğesi dâhildir: Yaşlı yedek askerler daha fazla gözlük takardı. Bu yüzden paket, şair "WB Yeats" ve Alman general "Max Hoffman" tarzında iki set kelebek gözlükle geliyor. Arka hat habercilerinin ve motor kuryelerin de ikonik şoför gözlükleri taktığı görülüyordu. İşleri bitirmek için bir Macar piposu da dâhildir.