Royal Units
Pakiet „Jednostki królewskiej” rozszerza niemiecką frakcję, wprowadzając charakterystyczne mundury 2 głównych stanów w ramach „Deutsches Reich”: Bavaria i Württemberg. Zawiera 2 zestawy mundurów dla wszystkich klas oraz specjalny mundur oficerski.
Pierwszy zestaw 6 oparty jest na niesławnym „Royal Württemberg Mountain Batalion”, weteranie. Noszą wyraźną tunikę „Litewka”. Dodatkowo mają druciany inżynier telefonistów i klasę szturmową operatora amunicji MinEnwerfer. Mają również dostęp do kultowej czapki górskiej „Gebirgsmutze”. Bawarianie są również reprezentowani z zestawem 6 mundurów zawierających swoje unikalne bawarskie karty do szachownicy dla każdej klasy.
Zarówno Bawarianie, jak i Württembergerów mają dostęp do czapek Feldmutze i Schirmmutze z wyraźnymi kutasami swoich stanów. (Czerwony i czarny dla Wurtembergii, biały i niebieski dla Bawarii) i pokryte płótnem Shako z rundami państwowymi. Szczególnie przyciągające wzrok są dla oficera, które są specyficzne dla stanu „Tschako” dla oficera, pokazujące talerz insygnia stanu.
Wreszcie, pakiet zawiera specjalny zestaw oficerów oparty na wyczyach Erwin Rommel z II wojny światowej. Tunik „Kleiner Rock”, twarz przypominająca postać historyczną i pasujące wąsy.